lauantai 24. marraskuuta 2012

Rakas joulupukki.


'
 


Meille on miehekkeen kanssa tullut tavaksi kysyä toiselta joululahjatoiveita. Kumpikin haluaa ostaa joka tapauksessa lahjoja vaikka meillä vuosirenkaita onkin jo aika paljon, ja on kiva ostaa jotain hyödyllistä tai jotain mitä toinen toivoo. Ihan vaan omaksi ilokseni ja kauniiden kuvien vuoksi päätin tehdä tälläisen postauksen. Ylinnä olevat valot, jotka käyvät niin jouluun kuin kesäänkin, ovat ehkä ihanimmat mitä olen kuunaan nähnyt. Ne ovat La Case de Cousin Paul merkkiset, ja ainakin Stokkalla niitä myydään. Oon ihan myyty! Tokana on Kinuskikissan kirja, jota olen kuolannut jo hyvän aikaa. Olen saanut maistella kirjan resepteistä tehtyjä herkkuja yhden ystävän luona useammankin kerran, ja ne on kyllä hyviä! Ja sit googlettelin tollasia kerrostarjottimia. Niin kauniita! Nämä kyseiset on Riviera Maisonin, ja ehkä pyörtyisin jos mies pistäisi tarjottimeen niin paljon rahaa. Mutta kunhan tollasia halppiskopioita tulee Mini-Maniin...sitten mua ei pidättele enää mikään. :P :P :P

Kohta alkaa mulla rauhallinen hetki. Pienin menee päikkäreille, ja miesväki lähtee hoiteleen jotain asioita. Mua odottaa ehkä päiväunet, tai käsityöt, tai sitten tiskit. 

Hyvää viikonloppua kaikille!!




4 kommenttia:

  1. Oi oi, mitä ihania herkkuja tuo kirja pitääkään sisällään! Olen mielestäni joskus törmännyt tuon nimiseen blogiin, onko saman kirjoittajan reseptejä? Oletko itse mainostanut jollain tavalla blogiasi, vai ihan saanut lukijoita muuten?

    VastaaPoista
  2. Joo, Kinuskikissalla on blogi, mut mun mielestä siellä ei ole ainakaan kaikkia noita reseptejä. Mä en oikeastaan ole mainostanut blogiani, ja siksipä mulla onkin vain 54 lukijaa. :) Ja ne on tullut tosi pitkän ajan kuluessa. Mut jos haluaa lukijoita nopeammin, niin moni järjestää arpajaiset; osallistua saa ne, ketkä kirjautuu lukijaksi ja ne saa kaksi arpaa, ketkä linkittää arpajaiset omaan blogiinsa. Sillä konstilla tietoisuus uudesta blogista leviää tehokkaasti. :) Mä en vaan oo ainakaan vielä tehnyt sitä temppua. Mut joku kyllä joskus mainosti mun blogia omassaan, siinä tuli uusia lukijoita jonkin verran.

    VastaaPoista
  3. Sullahan on tosi hyvin lukijoita! Toi arvontajuttu on tosi hyvä idea... ehkäpä toteutan sen tässä joskus. Teidän pikkuneiti on sitten niin suloinen, aivan innoissaan kaikesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos samoin, niin on teidänkin!! Syötävän suloinen. <3

      Poista