perjantai 11. toukokuuta 2012

Jälkihumu.


Viikko on mennyt enemmän ja vähemmän juhlahumun jälkihumussa. Kekkereiden päätteeksi meille tuli paloauto ja ambulanssi: poika sai kuumekouristuksia ja soitin hätäkeskukseen. Koska niitä kouristuksia ei ole ennen ollut, ekalla kerralla paikalle pitää tulla pii-paa- auto ja potilas pitää viedä sairaalaan. Paloauto taas tuli sen vuoksi, että pii-paa- auto oli kauempana ja sillä kesti vähän pidempään päästä perille.

No, kaikki oli kuitenkin hyvin ja kuumekouristus oli hyvin lyhyt ja pieni. Ne on kuulemma varsin yleisiä lasten keskuudessa. Lääkäri kertoi, että joka viides lapsi saa sellaisen. Että no hätä.
Poika oli varmaan aika otettu kaikesta hälytysajoneuvohyörinästä. :D Kun ambulanssimies kysyi onko kipuja, kuului pieni ääni sohvan pohjalta:

"No oon mä vähän pipinen."




Jo seuraavana päivänä Pipinen hyppi seinille, kun ei päässyt ulos leikkimään. :)


Jokusen koristeen annoin jäädä piristämään mieliä ja silmiä, ja eiliseen asti jatkoin visiteeraamista jääkaapilla kakkuparan luona. Eilen tuli stoppi, ja tänään lentää kyllä loput roskiin.

Pipisen kanssa rakennettiin hieno junarata ja kaupunki, mutta sitten itse Godzilla heräsi ja tuli "pilaamaan" kaiken:




Pikkusiskot osaa olla kiusallisia kapistuksia!
Ulkona on sateinen ja harmaa ilma, ja mieli on sen mukainen. Alakuloista ja vetämätöntä oloa, viikonloppusiivous odottaa mutta ei nappaa, ei sitten piiruakaan. Mistähän moinen fiilis? 
No, näitä tulee ja menee. Huomenna voi olla kaikki jo toisin. :)

Korkeampia fiiliksiä teille ja riemukasta sadeviikonloppua! 
Ehkä sateet tuovat helpostusta meille koivuallergikoille edes vähäsen?


8 kommenttia:

  1. Moikka, tuolta erään toisen blogin blogilistalta löysin tieni tänne. Tuo sinun profiiliteksti oli hauskaa luettavaa joten pitänee kurkistaa paremmalla ajalla vielä uudelleenkin tänne.

    Tervehtymisiä sinne päin pojallesi ja Onnittelutkin voisin vielä jättää 1-vuotiaalle. Meillä on kk kuluttua samanmoiset kekkerit järjestettäväksi! Jestas sentään! Tervetuloa kurkkimaan meitin menoa :) -Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja kiva ku vinkkasit itsestäsi!! Menen kurkkimaan. :)

      Poista
  2. "No oon mä vähän pipinen" - <3 Teidän pikkumies näyttää jo niin isolta pojalta, jopa tuossa smurffi-yökkärissä :)

    Heh, meillä ei tuollaista viikonloppusiivous-termiä edes tunneta. Nytkin mennään viikonlopuksi mummuloihin, joten kukas täällä olisi siistiä kotia katsomassa. Oon vähän liiankin rento aina tän siivousasian kanssa, mutta kun se on vaan niin ikävää puuhaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siivous on ihan yliarvostettua. Mä en vaan osaa lopettaa sitä!!

      Poista
  3. Minulla oli kuumekouristuksia kuulemma pienenä...ja kyllä vanhempani olivat tosi paljon säikähtäneet. No, tässä sitä edelleen porskutellaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihmettele jos säikähtivät. se on hurjan pelottavaa!

      Poista
  4. "no oon mä vähän pipinen" ;3 ♥ söpöä !

    VastaaPoista
  5. Sut on haastettu mun blogissa :) Käypä kurkkaamassa!
    P.S. Toi porkkanakakku näyttää taivaalliselta :)

    VastaaPoista